planering på hög nivå

det var den sista onsdagen i denna familj då, hehe allt man gör nu är det sista man gör i denna familj..några saker roligare än andra.

idag har jag och sofie varit med kaia och maria i sandvika. matat änderna, varit på biblan och ätit lunch, när barna sov så gick vi runt lite på storsentra, ätit glass och bulle och sen åkt hem.

lagade mat och sen åt vi en trevlig middag tillsammans. alla drog utan jag och sofie. vi var ute en stund, jag badade henne, vi åt kvällsmat och sen la jag henne. hon har börjat snacka så mycket och så fint min flicka. längtar verkligen tills jag kommer tillbaka och hälar på och hon snackar helt.

tine och jag snackade en snabbis imorse och barna vill verkligen att jag kommer tillbaka till deras födelsedagskalas men blir nog mer att jag kommer till helenes födelsedag i augusti.

efter jag slutat så hann jag ner en snabbis innan setterberg var här. gick en lång promenad förbi sandvika och andra vägen tillbaka till mig, och planerade helgen. kom hem hit och satt på min altan och snackade vidare någn timma så klockan hann bli en del men väldigt trevligt var det!

nu har jag packat lite mer, men det tar emot för det är så mycket och så tråkigt.

imorgon ska jag städa hela övervåningen och fixa med all tvätt och fy satans så mycket det är. men det är sista arbetsdagen med barnen och näst sista med huset. till middag ska ch laga något gott och sne ska vi ha en avskedmiddag, usch vad konstigt det kommer känns, men det måste ju bli av.

denna kommentar gav jag maria nyss på msn.

nya kläder, en cigg, en kaffe och en vinmonopolet påse är drömmen just nu för morgondagen..
lägger nog gärna till att lönen kommit in med men ska fråga om det imorgonbitti. ska ju få några extra tusenlappar för semesterersättning med, känns nice som fan.

natt då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0