om jag bara vill så kan jag...

då var det än dag mindre kvar här då, inte alls många kvar nu.

idag så började jag sju. åt en tidigt frukost med barnen. helene följde maria till barnehagen så jag slapp. sofie och jag tog en ganska lugn morgon fast det låg en dam på övervåningen och sov som gjorde mig stressad.
gick för och möta upp maria och kaia. fick ett trevligt samtal på vägen av setterberg!

mötte upp maria och kaia i den skinande solen. gick till lekparken borta vid dem. satt i sandlådan och hade det allmänt trevligt i det lugna bostadsområdet. sedan gick vi hem till dem för och gå in och sjunga lite, sedan lunch och sedan lägga barnen. medans barnen sov tog vi en efterlängtad kaffe och kaka ute i solen med en massa skitsnack. helt underbart! känns så tråkigt och behöva lämna maria, vi har det så bra tillsammans både med och utan barn. var hon tvungen och komma så sent? men vi får hålla kontakten och ses när jag kommer och hälsar på en massa gånger.

sedan gick jag och sofie hela vägen till barnehagen, hämtade hanne och maria, gick hem och lagade mat.

sen fick jag sluta, packa och sedan gå hela vägen ner till sandvika för att se helenes teaterföreställning. den var bra, med tanken på att det var mycket barn fantasi som man inte riktigt förstod sig på.
efter föreställning kom ch med sofie, så jag fick gå med henne hela vägen hem. vet inte hur mycket mina ben har gått idag, har bränt mig lite i alla, men skönt och få färg säger jag!

gick hem åt kvällsmat och la sofie.

började städa min hybel inför mitt kommande besök i helgen, nu är det bara tvätta lite, dammsuga och göra ordning i badrummet så är det klart. börjar 12 imorgon så det hinner jag lätt då.

usch vad jag sitter och irriterar mig. skulle slutat 20.30, men dem har fortfarande inte kommit ner och hämtat babycallen. tänk om jag vill gå eller sova, inte ska jag behöva gå upp med dem. dem vet att dem ska ned och hämta den när dem kommer hem! aja som vanligt lär dem komma ner sent och säkert precis när jag sett på det nya avsnittet av bones...

aja imorgon är det jobb 12-22, fan carro vill leka ngn dag med dig med innan jag drar. känns som att vi går om varandra. jag kan när du inte kan o vice versa.

längtar till helgen, asta la vista!

ps. tack sara för dina fina ord och bilder i ditt blogginlägg idag, det värmde verkligen!
http://saaggie.blogg.se/

klem klem

Kommentarer
Postat av: Behnaz

heeej! synd att vi inte kunde ses. Ska du ner snart igen eller ? jag ska jobba där i en månad.. säg till om du kommer.. miss u

2008-05-08 @ 01:19:29
URL: http://behnaz87.blogg.se
Postat av: carro

ja men det måste vi! men till helgen ses vi iallafall och nästa vecka får vi ses massor, och då menar jag inte bara till helgen då du far! Hörs senare tjejen!

2008-05-08 @ 12:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0