oh min favorit dag

oh vad jobbigt det var igår, somnade inte förns efter tre som gjorde att jag sket i min stiga upp tidigt idag.

men tine ville väl antagligen inte att jag skulle sova för mitt ovanför mig så bankade hon och hamrade och allt möjligt...usch!

men hoppas på att lägga sofie ganska snart efter jag kommer upp och att tine sticker fort. sen ska jag städa lite ner i hybel, har organiserat endel men hur jag ska få plats med allt är en annan femma. som tur är åker jag ju bil så det kanske bara är och trycka in där.

har bestämt mig för att städa övervåningen på huset på torsdag och sen neder på fredag så jag snabbt är klar så så fort mormor o lasse kommer, packar jag in och sen hinner jag umgås med dem lite innan au pair gänget och nya grabbgänget ska grilla och supa i parken innan vi drar in på byen på oslos största utgångsdag!!

usch 30 min till jag börjar, men snart är jag hemma. men så fort jag har pengar måste jag tillbaka hit, men jag måste också vara hemma och umgås med alla vännerna innan dem sticker på univeristet till hösten.
undra vilka som blir kvar...iaf jag mahira sandra och pantéa!
usch hösten kommer bli tuff, men fatta vad folk vi kan åka och hälsa på runt om :=)

nej nu ska jag leka runt lite på internet innan jag börjar.

min favorit dag idag, gossip girl, one tree hill och bones på nedladdning!

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0