nu är jag iaf uppsagd.

men säg något som ingen redan vet känns det som.

orkar inte dra storyn här, den är lång och allämt tråkig.

om det löser sig med mormor och deras resa hit så åker jag hem den 18e maj.

tills dess ska jag få underbart besök och ska ha massa skoj.

men det känns konstigt, idag på träffen kändes det konstigt.

men när jag tänker tillbaka på vad som väntar där hemma och man får höra kommentarer av pantea och anna
" det ska bli skå skönt att få dig hem igen" så vet jag att mitt val var rätt.
skönt och komma tillbaka men kommer bli så tomt utan alla här. kommer nog inte dröja länge innan jag är tillbaka och hälsar på dem och cafe sör osv.

ikväll hoppas jag på en kväll med maria på en filt på gräs och bara snacka skit.

mina tankar gör mig galen, hjälp mig någon!

hade!

ps. it's not me who needs to make a descion about lucas, it's you!



Kommentarer
Postat av: Sara

wohoo...Nattis kommer hem...
o jag har skaffat blogg...
Check it out!!!

2008-05-06 @ 22:26:00
URL: http://saaggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0