nej, ser inte bra ut

är fortfarande sjuk, imorse när jag vaknade så hade jag så ont i halsen så tårarna kom.

mamma sprang till apoteket och köpte ÄNNU starkare halstabletter så förvånadsvärt har hjälpt. så nu går det ganska bra.

precis legat och beklagat mig till pantéa, det är ju inte första gången vi har snackat dessa dagarna om man säger. på tele bara 3 gånger igår. båda har inget liv, eller på telefon tillsammans har vi det.

satt och snackade om skottland nyss, bara för det gick hon in och hittade en snor billig resa. måste ta tag i det här snart. hur underbart skulle det inte vara och komma tillbaka till dundee, speciellt med en barry som har blivit så trevligt och mera mogen nuförtiden. vore ju trevligt och se om han är detsamma i verkligheten!

nej nu ska jag lägga mig och kurera lite, ska ju på klassfest imorgon. ser ut som en rök och alkoholfri kväll för mig. men när det kommer till mig så vet man aldrig.

hade

Kommentarer
Postat av: Pantéa

tala för dig själv ;P

2008-05-23 @ 16:01:15
URL: http://panteas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0