min healingsprocess

igår var en såndär underbar dag

gick ut på stan, blev påsprungen av johan så vi beslöt oss för och leka lite. gick en sväng innan vi hälsade på hans girlfriend och min friend matilda på lush där hon stod och slet.

gick vidare till gyllen och köpte glass och satte oss där på uteserveringen och kollade på folk

annie slutade jobbet och joinade oss och sedan gled porsk förbi så han slog sig med ner

jag upptäckte värsta skvallret, shit det var roligt.

annie och jag satt och störde oss på en viss full gris, innan vi sedan gick en runda på stan

jag inhanldade mig lite fint och annie med

jag var hungrig, annie med så vi hamnade på hakepi för en kebabtallrik. jag tyckte inte det var så gott, har förätit mig där tror jag

vi satt och klagade över att vi aldrig ser en snygg i våran stad och hur tragiskt det  var

jag hade gett upp, när jag äntligen la ögonen på han. oh kan han inte visa sig mer!! jag vill se jag vill se jag vill se

gick hem och sen tog jag bussen till mormor, såg en underbart vacker yngre pojke på bussen. om han bara fanns i större size!!

sov här, legat och hostat hela natten...när ska halsonten och hostan försvinna, när??

ringde pänt vid elva, hennes mamma och jag tyckte det var dags för henne att gå upp då eftersom hon igår sa att hon skulle komma och joina mig tidigt, har hon hört av sig eller kommit ännu..nej! finns det någon trögare än pantea??

har iaf kollat säsongsavslutningen av grey''s, underbart säger jag bara men jag är inte optimistisk och det känns inte tryggt.

sen säsongsavslutningen av ugly betty med, också bra:!!

jaha ut i solen nu då och hoppas på att pantea hör av sig i år...ska ringa henne igen nu tänkte jag!!

pusssssss

ps. päntiehoe ringde och hon är på väg, STORSLAGET!!

Kommentarer
Postat av: em

word!. ingen ar langsammare an pant!

2008-05-29 @ 20:45:09
URL: http://emmielinneamatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0