jag trodde det var morgon

fy fan vad jag är trött hela tiden.

sov till ett idag och sluddrade fram något till setterberg när hon ringde

somnade om en stund

vaknade och åt något lite

satt vid datorn

somnade om och vaknade nu när carro ringde nyss då jag trodde det var åtta på morgonen när hon sa klockan var åtta, läskigt!

nu ska jag iaf ut och sätta mig på en gräsplätt med henne och matilda, skönt med lite luft när jag sovit bort en sol dag, usch för mig men det tar jag igen i veckan.

har iaf fått mitt första jobb  nu när jag kommer hem och sen går jag på den andra när det behövs...för dte är ju lite roligare.

nej måste se gay klippet från grey's igår igen, ligger ute på perez...han gillar det ju såklart med.

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0