inte riktigt den morgon jag hade tänkt

hehe hade tänkt sova ut så länge jag ville...

men strax efter 8 ringer setterberg och ville fråga om jag ville joina till en strand någonstans här i närheten. vet knappt vad jag sa i samtalet, tack för att du frågade men jag sover..hehe

somnade om

strax efter tio ringer carro och ska meddela att hon har ont i halsen, vilket gör mig nervös för jag känt lite jag med men det blir säkert bara mer psyiskt när hon säger det. snacka lite tills hennes telefons batteri dog.

sen fick jag sms
sen fick jag ett till sms
sen fick jag ett till sms
sen fick jag ett till sms

hehe valde i alla fall och gå upp och duscha och klä på mig, sen har jag bara legat här och läst lite skvaller för att tiden ska gå.

börjar jobba nu och sen fram till 22, jag som vill spendera kvällarna med vännerna egentligen men får ju se dem i helgen så.

är redan irriterad och har inte ens börjat jobba, boy am i glad att jag slutar nästa vecka.....

klem klem för  nu

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en tevlig dag! :)

2008-05-08 @ 11:52:35
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

hejsan!
hoppas du får en fin dag !
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 11:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0