en blandning av allt

har vart ledig idag, skönt som fan!

var i sandvika och träffade brudarna, såg nyaste avsnitten av gossip girl och one tree hill, åt mat, satt på datorn och kollade upp FBI's ten most wanted och sen drog jag ut och träffade maria.

såhär beskrev maria våran kväll i sin blogg http://maaaria.blogg.se/

En så sjukt rolig grej hände ikväll när jag och Nathalie var ute och gick.
Hamnade tillslut på Rimi där vi satte oss utanför och hängde ett tag.
(Ja, jag vet.. lite fjortis varning på det hela men fan vad kul vi hade)

Sagt och gjort.
Där satt vi med våran muffin när vi helt plötsligt hör en tung bas närma sig.
Vi tittar upp och får syn på en pytteliten golf med 4 brat-killar i 17-18 års åldern i bilen.
Backslick, bandana, pilotbrillor, hela balleruttan ni vet.
In kommer dom körandes på parkeringen med rutorna nedvevade och armen fräckt hängande ut genom fönstret. 
Dom trodde typ att dom ägde hela stan och när dom åker förbi hör vi hur ..
SPICE GIRLS - VIVA FOR EVER!!
Dånar ut ur högtalarna.

Haha, fy fan så jävla coola grabbar.
Jag höll på att kissa i byxan av skratt.
Dagens bästa, lätt.

fick mig en rolig kommentar av barry på bebo idag ang mahiras favort toa bild på mig...

image232 

såhär kommenterade barry, och mahira jag vet att du kommer bli glad.

wats that pic all about o u on the toilet hahahahahahahahahaha have u no shame.
think u had drank 2 much of that hehehehehehe.
heres some love for u u i want some bk. xxxxxx


hehe, i alla fall nu när jag kom hem så fastslog pantea, sara, mahira och jag att vi ska försöka få biljetter till brick & lace den 24e maj, på otten i norrköping. måste bara ta reda på vart man fixar biljetterna. om det är någon mer som vill joina så säg bara till...

söta sara med, såg att du kommenterat mitt inlägg, ska självklart in och se på din blogg nu när du äntligen fixat en.
din ord värmde med...

mm, ska bli så skönt o få hem dig....åhh...då blir det vi 4 igen!! ( tills nanna kommer hem och då blir vi fem, yippie!)


alla fina ord på sistone har verkligen värmt. kan man hitta bättre människor än dem man har hemma och dem man funnit här?

nej nu ska jag sova, börjar sju imorgon och sen ska jag och sofie till kaia och maria och leka.

klem klem
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0