ed westwick

usch detta har varit en hemsk eftermiddag

trodde jag skulle ut med carro, men halv sju bangade hon i brist på pengar. har pratat med alla jag känner och just idag så kunde ingen, måste vara första gången i historian här. fy fan så hemskt, så pepp jag var!

men hoppas på imorgon istället, med maria förhoppningsvis!

ligger nu och surar för mig själv i min säng. ligger o kollar på interljuver med gossip girl skådisarna.
min favorit ed westwick är britt, visste ni det? och han är också född -87, kan inte bli bättre. han spelar i ett engelsk indipop/rock band, klär sig snygg som privatperson och har den mest fantastiska accenten. varför finns inte såna som han i ens närhet? kan ju inte bara finnas en i hans genre? han är i alla fall upptagen och ändå ouppnårbar.

http://www.youtube.com/watch?v=iDVm4Oe4lpE

här bjuder jag på ett litt klipp med hans accent.

oh efter brittiskan så är jag lite sugen på green street filmen, en av mina all time favorite, men frågan är om jag orkar.

kanske bara ska sova bitterheten bort!

seriöst, så finns det en kille hemma som jag har i åtanke av att vilja träffa ganska snart efter jag kommer hem. men vad jag och mahira kommit fram till så har han gått under jorden för tillfället. får hoppas han kommer upp lagom till jag återkommer.

klem klem


Kommentarer
Postat av: Mirra

hehehe sööööt!! he´s gooooone ;P
bakis idag eller?
pöööösssss

2008-05-03 @ 11:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0