dansade pannkaksstekare

gud vad jag har varit lycklig idag.

började jobba vid tolv, lekte med sofie innan jag la henne. städat hela nedervåningen. gjort soppa och sen stekt pannkakor och vi den tidpunkten hade sofie vaknat. vi dansade runt i köket till bra musik med stekspaden i handen och laddade inför helgen!

carianne och helene kom hem. maria och avan kom hem. sen var det mat och sen var det lek. flera timmar ute i solen slutade till sist med ett litet vattenkrig.

minns vattenkrigstiden, speciellt den på äldre dagar, men bara för att det är din tid nu ska inte det påverka mig.

la flickorna och fick ett långt prat med helene. hehe hon ska svara på ett kärleksbrev från en kille i klassen och hon vet inte vad hon ska svara. minns knappt denb där tiden, det ända jag gör nuförtiden är ställer frågor om hur allt funkar.

har iaf slutat nu och sitter här och laddar kamera batterierna så dem håller hela helgen, för kort i massvis ska tas.

usch nu kom våran låt i spellistan med, jävla skit!

fick mess från jimmy idag så fyra grabbar har jag raggat till mig till festen på lördag, känns trevligt!

imorgon anländer en ms johansson och en ms sahlin på oslo central 12.30, kan inte bli bättre!

oh oh oh, nej nu ska jag försöka få mahira och logga in på msn, har en jätte stor nyhet och berätta för dig bruden..kom in då!!!

ps. skulle försöka hitta ett kort på mig salle och sandra från förr i tiden när vi hängde mycket hemma hos maddis, men efter snackat lite med maddis så minns jag nästan att på den tiden använde vi vanliga kameror och har dem  därför på vanliga bilder. måste skaffa en scanner, vore ju så nice.

klem klem

image233

där var vi i alla fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0