vårrengøring

jag gjorde det, jag totalt vårrengjorde min hybel.

har skrubbat och skrubbat och skrubbat. dammsugit, torkat golven och diskat och gjort en massa så nu luktar både hybeln och jag rengøringsmedel. men skiner gør vi också! det sista nu ær och tvætta det sista och sen ær jag helt helt færdig.

vart ett slappt kvællspass ikvæll. la sofie, gjorde kvællsmat, ch la maria och helene och sen behøvde jag bara stæda lite i køket och sen slutlægga helene. skønt då kunde jag återgå fort till min stædning.

kollade på så ska det låta, vem visste att min spanske prins rafael edblom kunde sjunga?

nu sitter jag och snackar med mahira, samtidigt som jag lyssnar på i'm yours, å tænker på er två!
tænker på sommaren som var och sommaren att komma!

men først vår och jag ær redo før våren med min vårstædning nu klar, yippie!!

nej om jag skulle lægga mig och læsa min bok hip hop i amerika

natt då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0