usch så jag mår dåligt

ær litt sjuk. hade ont i huvudet hela natten och frøs jærnet så har knappt sovit och idag tror jag att jag åkt på feber.

men ændå så har jag jobbat, kæmpat på.

lagade en hur god kycklinggryta  som helst och sen våfflor och caffe latte till efterætt. det førtjænar man nær man ær sjuk.

ska jobba massor denna vecka. kvæll alla dagar utom onsdag och lørdag. men lørdag ska jag hålla anna sællskap nær hon ær barnvakt tror jag før jag vet hur ensamt det blir och hon kan ju ej se meodifestivalen ensam. dem andra ser væl ihop men jag kan inte læmna någon ensam

har knappt någon tid kvar på datorn, batteriet dør snart før tine har tagit sladden till hennes dator. eh iofs bra, inget bra och sitter framfør denna med feber. ska ringa om min imorgon, på norsk support..få se hur det går!

har pratat med tine och familjen ska planera in en resa typ i maj till att vi alla ska åka till linkøping så jag får visa allt mitt. sen har hon sagt att jag måste bli med på maria's førsta skoledag i augusti. mycket planer, hyggligt!

ska snart lægga mig och glo framfør tv'n innan jag hoppas på en natt med sømn orkar inte ænnu en sømnløs.

sandra den 15e, det sæger vi!

carro till linkan med, finns så mycket underbart roligt och se fram emot nu!

hoppas næsta vecka gå fort så ær jag snart hemma igen, då kommer jag och ræddar dig från dina tråkiga skolarbeten mahira. hoppas på att kanske få se någon hemma med, hoppas kan man ju alltid!

nej ska kolla lite swebussarna nu...

klem klem

Kommentarer
Postat av: Sandra J

HAha absolut.. det är första helgen på 4 veckor som jag kommer att dricka:D Så de är hyggligt..;P

2008-03-04 @ 10:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0