saknar bosse / nu ær resan bokad

har jobbat 10-12 idag, slappt!

høvik anna ringde och vi bestæmde om imorgon, gine længtar tydligen efter att jag ska komma, hyggligt! blir nog lite fler tjejer som också kommer øver..nice nice

någon minut efter ringde carro. hon satt framfør swebus på nætet och tillsammans skulle vi komma øverens om vilken buss till och från linkan hon ska ta. hon kommer nu onsdagen den 19e klockan 14 till linkan och sen drar hon på fredagen den 21 klockan 14. fan vad kul det ska bli.

ska vissa henne:
mammi med øvrig familj
gyllen cafet (før dig anna)
steve's
stan (inte så mycket och visa iofs)
m'cdonals (kult)
ågatan (mest platens, plaza, platå och 55an)
vi ska hinna med en platens onsdag, hænga lite på 55an och gå på platå
kanske vi ska æta på mingan
dricka en bosse ute!!!!

oh så roligt det ska bli, kom ihåg att alla ni dær hemma måste vara tillgængliga och visa upp er med och gærna vara med och partaja och visa vad linkan gå før!

sitter precis nu och snackar med sandra om schalgerlørdagen næsta lørdag och carros vistelse. så hær ser ett vanligt samtal mellan oss ute:

Sandra sier:

fulla ska vi bli

Nathalie sier:

på bosse

Nathalie sier:

saknar min bosse

Sandra sier:

hahaha

Sandra sier:

absolut

Sandra sier:

är astörstig

Nathalie sier:

mm jag med
Nathalie sier:
vad kul det ska bli och visa carro linkan

Sandra sier:
visa hur man festar på riktigt

hehe kebabas och iq fiskpinne samtal verkligen.

nej nu ska jag vårstæda hela min hybel innan jag ska återgå till jobb klockan 18 och jobba kvæll.

klem klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0