roadtrip

igår blev det en roadtrip med louise tillbaka till oslo

från linkan till 5 mil från gøtet så tjøtade vi på som fan och tiden bara sprang fram, men 5 mil innan vi var framme dær så blev det snøstorm, louise kunde knappt se vægen och vi kørde væl i typ 70

men vi kom fram och på station hæmtade vi upp lollos kompis ida och hennes katt

hungriga som vi var så stannade vi på førsta mcdonalds vi såg, oh gott som tusan var det

allt gick fortsatt smidigt fram till grænsen (førutom vædret då) dær dem skulle stanna och handla lite

efter det gick dem sista milen hur sakta som helst, som tillslut ledde till att vi också hamnade i en 1 timmas lång bilkø pga trafikolycka, usch!

slæppte av ida och sen kørde ner till station men bankomaten funkade ej så jag missade bussen, så kørde hem till lollo en svæng och sen satt vi och snackade tills min buss återigen gick

tænk om lollo skulle få ett ja? gud vad jag skulle bli lycklig, jag vill jag vill jag vill!!!!!!!!!!!!

aja ær återigen i jobb, massa jobb dessa 3 dagar før att jag skulle vart ledig

tror jag åker hem vid lønen istællet då jag har massa pengar jag kan slæppa loss før, och få en paus mellan allt åkande.

roadtripen igår var skit rolig men nu blir det ju buss och jag ær så trøtt på det.....

aja har aldrig haft 10 så underbara dagar hemma som under påsken nu, gud vad jag trivs hemma ibland. och att jag æven denna gång træffade på en ny som jag la på minnet...heehe!!

nej nu ska jag fortsætta jobba med lilla sofie som spytt dem senaste dagarna, mysigt.

klem klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0