precis på dagen

igår var det en annorlunda kvæll mot vad jag trodde innan.

nær jag klætt på mig, packat væskan och kommit ner till coop på væg hem till anna så ringer hon och sæger att planerna blivit ændrade. stanna dær du ær så kommer jag och hæmtar dig så åker vi hem till setterberg.
dær kom vi på att vi ville ha våfflor och glass så vi åkte hem till anna och hæmtade våffelsmet, till matilda och hæmtade upp henne och sen till min før och hæmta glass och sen tillbaka till setterberg dær vi såg andra chansen och åt våfflor. efteråt snackade vi och kollade på hur man blir av med en kille på tio dagar. jag och setteberg funderade på att dra på festen inne i oslo men klockan hade blivit mycket så vi sket i det.

jag fick ett samtal av banana. tyckte så synd om dig bettan, hur kunde det bli så hær. du jag och sandra har tur att vi har varandra. en ny graviditet, vad sker liksom? och hur kan det tjejen gått från partypingla till en bitter kærring typ. længtar till på lørdag, før då ær det verkligen lørdag!

nær jag kom hem kollade jag på två avsnitt av kalla spår och sen somnade jag.


nu har jag netup vaknat och ætit lite frukost.


satte mig framfør youtube som alltid och blev sugen på lite gammal bra musik.

kom på denna låten, det var på den tiden j.lo och puff daddy (som han hette då) umgicks.

http://www.youtube.com/watch?v=25ba6BE0Aho&NR=1

och det roligast var att nær jag på slutet skulle titta på datumet nær Biggie dog så ær det på exakt denna dagen fast før 11 år sedan, ær inte det lite sjukt?

nær jag ændå var inne på en død man så kom jag på en annan och fann denna tribute song av Nas till 2pac

http://www.youtube.com/watch?v=pxkYhCYsWMg&feature=related

fick førfrågan av setterberg nyss om jag ville gå på en lång promenad med henne och det tyckte jag læt som en bra idèe så nu kommer hon om en tio minuter, så går vi hærifrån.

aja om jag skulle gå och byta om då!

klem klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0