naglacksprat i væntans tider

igår blev det en promenad med høvik anna, super trevligt och sen en te kopp på slutet.

idag har jag vart i åpren barnehage, fått skjuts hem av narborn, lagat mat med barnen och sen lite annat vanligt.

nu sitter jag och væntar på att få gå till bussen. anna och jag ska møta upp carro, hennes kompis masta och sen andra carro inne i byen på mitt favvis stælle cafe sør. ska ta en øl tænkte vi. får se om jag sover hemma eller hos masta inatt.

hehe anna och jag ær smått uttråkad i væntan på bussen. hon har precis målat naglarna med vulcano rød skrev hon nyss på msn och jag svart. nu vet jag tom vad hon har på sig, alltid bra och veta på førhand.
ska bli riktigt trevligt ikvæll.

sista dagen med callecline innan hon kommer till linkan på onsdag. verkar som den andra carro med ska komma till linkan på onsdag, hon bor ju smått nærmre med finspång men vi får se, hoppas hoppas!!

nej om jag skulle packa ihop och gå snart då, så blire en ciggis innan med.

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0