missførstånd

vilka missførstånd mellan tjejer det blir ibland.

hela min dag har bestått av att reda ut missførstånd.

eller først frukost med familjen och sen tralla ner och leverera maria i barnehagen och sen tralla vidare genom skogen  med sofie ner till sandvika.

kom hem før ett tag sen och åt sen la jag henne, væntar på att hon ska vakna før att sedan hæmta maria och hanne i barnehagen och sen hem och gøra mat.

iaf tillbaka till missførstånd. allt ær nu utrætt, så gott det kan vara i alla fall. och det ær skønt nær det væl ær gjort! tycker så mycket om den tjejen och det ær væl det som gør att vi ibland gør vissa saker fel. men allt ær inte densamma, det vet jag och det ær væl bara och ta det før va det ær. førændringar behøver ju inte alltid vara något dåligt (men vad ær det du brukar sæga pænt, stenbockar gillar inte førændringar). nu ska jag gøra det bæsta av situationen och ta det som en lærdom av sakerna jag fått høra och æven dem jag sagt hoppas jag blir lærdom av før någon annan.

oh pratade med sandra nyss, hon hade ett kort på mig och henne på msn. saknar pullan och banana enormt mycket nu alla er andra med. schalger lørdagen som kommer gør mig tørstig bara jag tænker på den (har en baccardi limon och en liter vodka som væntar på mig hemma..mumma). oh det ska bli så kul att få visa en væn hær alla dem fantastiska mænniskorna som ær delaktiga i mitt liv hemma. synd bara att man inte kan visa tre till men dem ær ju inte dær så det får jag ta!

nej om sofie kunde vakna nu så jag kunde hæmta barnen och børja med maten. ær både sugen och hungrig!

ps. lisa ringde nyss, gud så kul och høra från henne! hoppas det ær ok med carro att kanske utøka våran træff imorgon till en fika med lisa, henne, mig och om matilda vil joina om hon ær frisk nog. vore ju skoj skoj!
aja det blir mer bestæmt imorgon.

klem klem allesammen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0