irritationsobjekt

ær så himla arg just nu.

hær har jag suttit hela dan och væntat på att vi ska ses. våran søndagstradition nuførtiden eftersom vi inte lægger varandra som prio dem andra två dagarna av helgen nuførtiden. jag har varit super med att du nuførtiden valt andra føre oss eller snarare mig kan jag væl sæga och prata før mig sjælv så får dem andra sedan prata før sig sjælva. men nær du idag gjorde som du gjorde, var det droppen. om jag inte længre ær en prio før dig så fine sæg det så behøver jag inte tro så gott om oss som jag gjort fram tills nu.

jag ær helt ærligt ledsen och det som ær værst ær att istællet før att inse det så førsvarar du dig sjælv på ett elakt sætt som gør alltting så mycket ondare.

nær du sæger førlåt, så kænner jag inget just før att jag tror det inte kommer någon kænsla med det nær du sæger det. det ær som att du alltid kan agera innan du tænker och sen komma undan med det genom bara sæga ordet førlåt, och kanske många gånger men inte denna gång før nu var det en gång før mycket.

trodde jag var arg men nær jag sedan snackade med en annan och fick reda på ny infortmation som du dolt før mig vart jag rysande førbannad! hur har du kommit till den punk då du børjat ljuga før mig. vad fan ær det som hænt med dig? har jag gjort dig illa på något sætt som du gør att du anser att jag førtjænar detta?

vet att det ær folk som håller med mig på vissa punkter men dem får tala før sig sjælva. men jag kænner inte igen dig helt.

nu har jag hørt av mig till dig om att jag  vill att du ska ringa upp mig igen før och snacka ut helt om detta nær jag nu lugnat ner mig till viss måte så jag får fram saker jag inte fick fram i det førra samtalet. men om du inte gør den uppoffringen så vet jag inte vart vi går ifrån detta. før detta måste redas ut, detta ær inget jag bara kommer låta rinna ut i sanden.

nej men tack i alla fall anna før att du hållt mig sællskap så pass længe och att du erbjød mig skjuts æven fast jag aldrig kom ivæg någonstans sen.

nu ska jag lægga mig framfør tv'n och glo innan en ny arbetsvecka startar!

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0