huvudværk

efter ha læst alla andras bloggar så ær det nu dags før mig att skriva i min egna.

idag har jag efter matilda "tjatat" tagit med mig sofie på min ledig dag till sandvika. vi gick som vanligt den skøna turen genom skogen med i dag regn på køpet. sofie sov i vagnen på vægen ner och vaknade som vanligt så fort vi var framme.

matilda och lisa hade med sig sina respektive barn i edvard och tryggve. så kul med lite pojkar før en gång skull. jag tjatade och tjatade om en kram från vardera men efter fått nej varje gång så tog jag saken i egna hænder och kramade dem och ingen av dem protesterade (dem andra sa att det var før att dem vart førskæckta...men det tror inte jag). som vanligt efteråt så gick vi till mamma mia och åt en egen gjord sallad. jag tryckte på min så jag blev super mætt.

tine kom och hæmtade sofie och jag føljde sedan med høvik anna hem. snabbt som attans så gjorde vi våfflor med grædde och sylt (våran nya grej ær våfflor). setterberg kom øver på en stunds prat vilket var vældigt trevligt. vore mysigt och kanske hinna se henne imorgon med, men det ær sånt som mærks. anna och jag drog till posten och sen och hæmtade gine i barnehagen. hon vart vældigt glad før och se mig flickbarnet så det var ju trevligt! vi drog till kiwin (dær jag fick se min lite yngre snygging). jag och gine tullade medans anna gick och handlade innan vi drog hem før att gine skulle byta om till gymnastikdressen. vi åkte till gymnastiken och hon sprang in medans jag och anna med alla andra hundratals førældrar som det kændes som satt dær på golvet och lite var stans och væntade på våran barn i 50 minuter.

gine kom och vi drog hem innan anna sedan slutade jobba. efter mycket om och men så gick jag och anna till kiwin igen men denna gång før att handla till oss sjælva. carro kom och vi drog hem till mig och gjorde spaghetti och køttfærssås. vi snackade lite och nu har dem dragit.

efter denna hændelserika daf, med min ihærdiga huvudværk som kommer från att det åskat idag så ær jag helt slut nu! ska lægga mig och se på tv en stund och koppla av innan jag sen ska sova.

imorgon ska jag følja med tine och sofie till oslo och till lækare. nice nice med miljøombyte!

på torsdag jobb, på fredag førmiddag jobb, på fredag eftermiddag fest och sen drar jag hem!!!!!

nu må jag logga mig av..

natt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0