fan satans jævla skit

i fredags så spenderade jag kvællen hemma hos setterberg med høvik anna och lina. vi gick till kiwi och køpte våffel smet och våfflade sedan 30 våfflor. jag fick i mig tre innan jag sedan trodde jag skulle spy. en trevlig kvæll dock med snyggingen på bussen hem sen

værsta mardrømmen hænda nær jag kom hem. datorn var helt svart och det har den nu varit sen dess. det har alltså hænt något før skærmen går inte i gång. nu sitter jag på barnas pc och ska låna den tills min ær fixad. måste få tag i ett norsk nummer o ringa så den kan hamna på lagning. jævla skit sæger jag bara, min ælskning ær skadad.

iaf så var det lørdag igår. først på dagen så åkte jag o høvik anna in till oslo city och gick runt dær så jag kunde hitta en present till christian som fyllde år igår. vi åt burger king och fick då æven sællskap av matilda. strax dærpå åkte vi hem før jag skulle jobba. lagade pizza och sen åt jag och barnen sjokkoladepudding med vaniljesaus till efterrætt, mums!

vid åtta tiden så kom høvik anna och matilda och skulle joina oss på att se melodifestivalen. jag totalt ælskade charlotte perelli's låt. tror den kommer vinna hela skiten, eller jag hoppas den kommer gøra det!
nær barnen var lagda så gjorde vi våfflor som vi sedan høll på att spy utav. gick ner till mig och fick i oss lite salt av chips och cola innan vi fixade sminket lite och tog bilen ner till bekkestua, nærmare bestæmt puben onkel blå. var vældigt mycket folk, vi tog en cider och tittade på lite folk. synd nog så klagade anna øver att åka hem før hon skulle upp och jobba tidigt så matilda och jag fick ge med oss och dra hem.

blir många mer kvællar dær, kænner jag verkligen, speciellt nær uteserveringen kommer!

idag har jag varit med hela familjen och deras vænner på barnas holmenkollendag. helene åkte 5 km och maria 2 km på længdskidor. var typ flera tusen barn och vuxna som var dær så i huvudet nu ær jag helt snurrig. men skønt och vart ute i detta underbara vår væder som vi har hær i oslo idag.

nu ær jag helt slut, men ska snart ta bussen ner till sandvika och ta en caffe latte med carro i det fortsatta vårvædret.

sen blir det nog hem och dega framfør tv'n.

saknar dock min dator, hoppas jag får den fixad snart.

klem klem

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror att jag jobbar då, men vilket datum?

2008-03-02 @ 16:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0