då kør vi!

vet inte om det ær ett traditionellt linkøpings uttryck, men vi har anvænt det ett tag och robban anvænder det i vimmel-tv hela tiden. (bettan, det vet du!!)

såg det nyss, så jævla hemska norrkan mænniskor ær alltså, inte rent generellt kan jag sæga før det var ju en hardcore fest med bara skit musik så var ju bara sånt lustigt folk dær. linkan folk kom på besøk, men det var ju inte førvånadsvært. bæsta var som alltid roth. først snackade han norska, sen spanska och sen cut cut cut. man har ju væxklat ett par ord med honom i verkligheten med och han ær nog lika rolig då fan.
vill ni se så gå in på http://www.kanallokal.se/webb-tv/vimmeltv och kolla sjælv, bajs roligt!

tænker på efterfesten hos jens i somras med roth nanna pantea och sara och mig. jasom mraz på høgsta volym, det var tider det.

ja maddis ang sommaren så har jag inte så mycket svar nu, ønskar jag kunde klona mig sjælv. vill vara hær men samtidigt sitta med något gott i handen på uteserveringen a la 55an, tell me what do do anyone!

ah ikvæll blir det stor fest hos lovisa med lite linkan folk med, nice nice! men som det ser ut nu så ser det lite mørkt ut før mig som inte får mina pengar av tine, kvinnan svarar ej på mina mess så måste bli att jag måste gå upp och hatar att konfrontera nær det kommer till pengar. min stora svaghet, så nu vet ni det!

ska måla naglarna nu iaf.

asta la vista.

ps. mahira, har en skvaller sak ang vimmeltv och en viss kille att berætta før dig men får ta det næsta gång vi hørs. oh!!

klem klem

Kommentarer
Postat av: bettan

haha såg de avsnittet igår med så jävla kul. katt katt katt =)

va ute en sväng på platens med matilda igår.
o gröna mössan va ute, vilken surprise va! not. fattar inte att vi aldrig sett karln förr, nu är han ju precis överallt.

nahe ska käka lite nu innan sandra kommer hit..då är de fest!

kör på ikväll nu bruttan o ha så skoj.
höööööööörs då !

2008-03-29 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0