better get to livin'

oh that divas is the best!

fan jag har ælskat min lilla doll dolly sen jag var ganska ung. børjade køpa skivor med henne redan på høgstadiet och fick många konstiga kommentarer av vissa. men country ær ju bara så bra, klart man måste uppskatta divan av country då.

sitter och lyssnar på hennes nya låt, better get to livin. tycker ni om hennes musik från førr så kommer ni tycka om denna med, men den kommer såklart aldrig bli så stor som 9 to 5, men hur många låtar kommer det?

se videon och lyssna!

http://www.youtube.com/watch?v=MKeulwZ3sGE

nu har jag slutat før dagen, eller barnen sover men tine och ch har inte kommit hem ænnu. har varit en sper skønt eftermiddag!

tror jag ska fråga om jag får ha sofie till biblan imorgon och gøra matilda glad men mest tine kanske. hoppas jag kan få mina pengar så jag kan køpa min bussbiljett hem med. vore super och en vinflaska till på fredag! japp då ære med fest, hehe myket fest framøver...men om det ær någon som klarar det så ær det jag. men får ta fram den sidan før hær i oslo så ær jag ganska lugn faktiskt..trot eller ej!

pænt och særa, kommer ni vara værre æn mig på fyllan nu så mycket som ni festat??

klem klem

Kommentarer
Postat av: Sara

haha..jaa, nu ar vi oslagbara vill jag lova!!

2008-03-11 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0