bettan och bettan

hemma hos anna för andra dagen i rad.

igårkväll blev det påskrester,kladdkaka, ostbågar. let's dance och så ska det låta innan vi drog ut. satte oss på 55an och bara kollade på folk. bästa som finns ju, några cider och bara kolla. många värda att prata om igår om man säger så.

va hemma vid ett och somnade direkt.

idag vaknade jag av samtal från sändra dee. hon hade paus från jobbet mellan 12-15 så hon kom upp mitt i släktfirandet av påsk. började kolla på the hills maraton 12-18 på mtv. först tyckte sandra det var dåligt innan hon nästan sen inte ville gå till jobbet för och missa fortsättningen.

jag jobbade som tur inte så jag kollade ända tills slutet. så jävla bra, hoppas det är maraton på forsättningen imorgon med, för då ska jag se.

efter the hills så började en värsting till syster 2, min favorite.

såg den och nu är jag tillbaka hos annie. vi fick typ 15 alkohläsk av mammi från tyskland som hon ej ville ha. egentligen ska vi bara ta det lungt ikväll. men några skadar ju ej. sen ska vi träffa upp mahira på 55an tills vi sedan ska vidare till platens och dansa lite. inte mycket alkohol utan mera dans....det behövs verkligen!

fest två lägenheter brevid, vi kommer säkert hamna där..hehehe!!!

sista helgen utan pänt och sära, skönt!!!!

nej vi hörs om inte ses snart!!

imorgon sandra 12-15 igen, trevligt trevligt. en fika med lagmo är planerad, hoppas han ej glömt det! oh vad det är skönt och vara hemma

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0