ansiktsbehandling

imorse gick jag upp tidigt mot min vilja først, nær jag væl kommit upp och duschat och sen tittat på klockan så insåg jag att jag gått upp en halvtimma før tidigt så då vart det tid och sløsa framfør datorn innan jag trallade ivæg....

gick som vanligt ner till sandvika genom skogen, super skønt med en tidigt morgon promenad

kom ner till face it, butiken dær jag klockan tio var bokad på en ansiktsbehandling på 50 minuter som jag fått av tine i gåve. førsta gången før mig så det var spænnande. fick ta av mig till bh upptill sen fick jag lægga mig i en super bekvæm stol med en filt øver kroppen. fick reda på min hudtyp och vilka kræmer jag borde anvænda. hade en vældigt fin och glatt hy fick jag høra, alltid trevligt! men tjejen snackade lite før mycket och gick ut och rummet lite mer æn ønskat. fick æven plockade øgonbryn och massage med, trodde jag inte men det var obehagligt, oskønt men ændå bra! eftråt førsøkte hon sælja mig en massa men jag ljøg lite så jag slapp, priserna dær inne ær helt sjuka. dem sæljer æven botox och lættare skønhetsingrepp dær med. vill ni ha mer information så kommer en plastikkirurg dit den 17e april 18-20, hehe ibøand undrar jag om jag ær i hollywood eller oslo?

efter køpte jag mig lite choklad och lyxade med bussen hem. kom hem och gick upp och samtade med min upplevelse med tine som bara skrattade åt mig och mina tankar. men hon ær bra den kvinnan, bættre æn andra rikemansmænniskor.

sen blev det glamour och våra bæsta år, idag igen..i lovet it! satt øver en timma efter och læste allt som kommer hænda på glamour, så nu vet jag. måste læsa om våra bæsta år med snart.

sov en stund och sen komma setterberg hit på en lång kopp te, var super trevligt och træffa henne. imorgon blir det med då festen ær, party party

nej nu ligger jag framfør tv'n och ruttnar bort. fick ett samtal från maddis nyss, var ovæntat med nice..før en sekund trodde jag hon skulle flytta hit men det var bara emma som ville ha tips om vart hon skulle ut och festa.

nu ska jag læsa bloggar och få skvalller, klem klem!!

Kommentarer
Postat av: Maddis

nejdu, norge lockar inte mig.. jag tycker snarare att du ska komma hem. i alla fall till sommaren. hur blir det med den saken egentligen?

2008-03-29 @ 01:13:13
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0