allt kænns så fel

ænnu en heldags jobb

børjade 7.15 imorse, nær jag kom upp stod alla tre barnen och væntade på mig. efter levererat maria i barnehagen så gick jag och sofie på tur i två timmar. hon skrek och græt en massa, mærks verkligen att hon inte ær helt frisk men också att hon børjar bli mer bestæmd med åldern

vi gick hem och sen la jag henne.

jag fick se glamour och våra bæsta år, sista stunden tillsammans med anna som kom øver

vi gick upp och førberedde min mat tillsammans och jag dukade så fint så fint

blev klyftad potatis, blomkål och ungsbakad lax med persilja, purjoløk och citron. så himla gott det blev..min favvor rætt från och med nu.

nu har jag æntligen slutat jobbat tack vare att ch inte orkade ut  ænnu en gång. skønt det før imorgon jobbar jag återigen 7.30-23

allt kænns så fel, jag ska vara hemma nu. två av mina nærmsta kommer hem eller har kommit hem idag och jag sitter hær. jag vill hem, men har ju inga pengar verkligen. men usch jag vill jag vill. tænk om gud kunde sænda mig pengar från himlen. jag vill hem till sændra, maddis, pantea, sara, mahira,annie, a & j (mahira vet, eller en) vill hem till platens, ville hem till glædjen och till friheten.

i helgen ska jag istællet till lovisa på fest. hoppas det ær en helt hemma fest, det vore skoj! annars vill jag bara till cafe sør...

18 april ær ju en evighet kvar till kænns det som, jag vill hem nu!!!!

ps. mahira du får inte berætta något om mig, det vill jag gøra sjælv..det har jag længtat så efter!! hehe

nej nu ska jag bara lægga mig och ruttna bort framfør tv'n

som tur ær har jag høvik anna som førgyller mina stunder....

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0