139091

jag vill inte tillbaka till oslo nu, jag har det alltför bra här hemma.

schlager lördag
bakis dag hos mormor på söndagen
en hel tisdag i norrkan
platens onsdag med en hemkommen emmie
skärtorsdagen med pinglorna på platå
och nu sitter jag återigen hos mormor och fått underbart god mat och ska snart äta chokladpudding
ikväll blir det en öl och ågatan
imorgon blir det hänga med sandra under hennes pau o äta påsklunch med familjen
en öl på kvällen på ågatan
söndag tv dagen nummer ett

och på måndag kanske det blir bil tillbaka till oslo efter lollos underbara erbjudande igår......

varför säger jag sakerna jag säger när jag blir full? lagom är alltid bäst men jag lyckas alltid gå över gränsen, usch för det!

pänt och sära jag planerar hårt gör eran hemkomst nu. snackade med lisa och simil igår tex på platå och bjöd dem på eran komma hem fest. tog lisas nummer. men är det några vi ska fixa ihop som ni vet inte vi kommer snacka med, annars gör ni det hoppas jag. kom hem nu och gör det komplett (förutom nanna).

usch jag har sån ångest måste ringa och prata av mig med folk.

pänte och sära, ni skulle bara veta!

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0