why do you speak so good scottish??

då var det slut på denna vecka med då.

i torsdags på kvällen var jag och åt på hamlet med annie. dålig service pga underbemanning men vi fick drickan gratis så det var nice nice. efter det drog vi ner till trädgårn och kollade på högstadieelverna som hade gått ut skolan på dagen. dem hann inte dricka så mycket efter dem kommit dit för poliserna var för snabba på att ta dem. lite roligt och kolla på dem små och minnas sin egen 9an avslutning, för det är minnen det.

i fredags så vaknade jag ganska sent. minns inte vad jag gjorde sen men på kvällen så gick jag och träffade mahira, lisa och sara på george. dit kom även emelie och sofia innan vi sedan gick vidare mot ågatan. där stod vi och gick lite runt några timmar och kollade på alla lugna studenter, dem blir ju bara lugnare och lugnare men det är nog bara för man anser sin egen som den allra bästa man kan ha. hälsade på massa folk och sen gick vi hemåt.

i lördags morse var det bara upp och till mantorp för att jobba i resturangen där med agneta och antonio. vi gjorde inte ett jävla skit nästan, bara åt en massa skit..godis, pommes, dressingar, en massa läsk och sen glass på det. usch vad illa jag var i magen när jag och antonio tog tåget hem på eftermiddagen.

gick hem och satte på matchen som jag precis hann hem till. en riktigt bra match på många sätt och dålig på lika många. tre av världens bästa anfallare gör mål, all cred till dem men david villa hade ju gärna fått varit utbytt andra halvlek med tanken på hans mål på slutet.

efter jag gråtit riktiga tårar så sprang jag över till lisa där det var lite roligt folk. dem drack och jag kollade på. emma var bäst som satt och sa till mig hela tiden "jag är så full". då var det skönt och vara nykter.

när vi gick till platens så ringde telefonen. det var carro som hade flyttat hem till uppsala nu. oh vad kul det var och höra hennes röst. blir ju inte på ett tag nu eftersom hon ska på sin lilla 22dagars europa resa på måndag men när hon kommer tillbaka ska hon ringa och då ska vi bestämma när vi ska hooka. usch jag vill jag vill, inte bara henne men många av oslo brudarna. tomt utan dem faktiskt!

jag gick till platens i dem slappaste kläderna jag någonsin burit där och sen osminkad men det funkade det med. kollade på lite folk och dansade. nykter här hemma funkar ej för då blir man bara bitter och arg.

träffade tre skottar som frågade varför jag snackade så bra skottsa?..hehe jag har det fortfarande i mig. men gud vad jag rös när dem snackade. tankarna gick direkt till barry, oh idag när jag loggade in på min mail så såg jag att han hade skrivit på bebo och frågat hur jag har det hemma nu i linkan. han har blivit så bra den där grabben, bara hör av sig sådär. precis så jag ville det skulle bli. att vi kan höras lite då och då för jag har ju inte en tanke på att släppa den stjärnan inom den närmsta framtiden i alla fall. men som man säger, tiden läkar alla sår.

såg endel hetingar ute igår, sara och jag håller samma åsikt om vilka killar som ser bäst ut nuförtiden. tack gode gud för mahira då, uttnyttja JA!!

gick hem strax innan ett, och somnade nog vid ett.

upp och ta tåget halv åtta imorse med antonio. idag har vi inte heller gjort ett skit, varit helt sjukt slapp denna helg. känns dumt och få betalt för och bara snacka skit och äta. två av dem roligaste och jobba med i alla fall. bästa med möllers är personalen och hur roligt vi har tillsammans även fast det gått tre år sen vi jobbade sist.

ps. igår tänkte jag på dig, vart du var och hur mycket jag ville träffa dig. kanske dags för mig och öppna mun och våga!
orkar inte mera denna vardag, den börjar bli enformig och tråkig. detta är inte ja längre, liksom been there and done that.
vill gå vidare, byta riktning.
får ta tag i detta, men inte nu för nu ska jag duscha bort min möllers lukt.

klem klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0