skulle kunna sitta under ett träd hela sommarn lång

igår vaknade jag ganska skapligt

drog över till syrran, där även sandra kom och joina mig för hon hade några timmars ledighet från jobbet

hon behövde mat så vi gick till steves där hon fick äta sin mat och sen gick vi till domkyrkoparken och bara njöt av det underbara vädret med massa cigg och massa prat

bästa jag vet med sommaren är parker, grillning och picknick

kom hem och fick mc mat av mamma, sen en super god rabarberpaj och sen var jag så trött så jag somnade två timmar

vaknade upp och kollade på zlatan och massa annat skoj på tv'n och sen somnade jag så sött

vid åtta imorse var det bara upp och möta mamma vid bron. sen gick vi alla kilomterarna runt ån som vi bestämt att vi ska göra så ofta vi kan nu. imorgon är jag lätt på igen.
kom hem och avnjöt en underbar frukost med mammi innan jag sedan somnade två timmar igen, blängde lite på tv och nu är jag hos syrran igen.

ska snart hem och äta mat innan jag ska gå och hämta annie på jobbet när hon slutar, mamma har precis snackat med henne och få det bekräftat att det var kvart i och inte kvart över jag skulle hämta henne. tänkte ta med mig lite gott så kan vi sätta oss och snacka lite skit nere vid stranden, I LOVE IT!!

imorgon ska jag ta tag i viktiga saker efter promenaden och frukosten....

nej asta la vista nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0