senaste dagarna

i fredags ändrades planerna lite och det blev ingen vistelse till annemo

efter jag kommit hem från mormor så var planen då, jag vet inte vad jag ska göra.

pantea ringde upp och sa att hon mådde bättre och att vi skulle satsa på en utgång

vid strax efter tio var hon inne i stan och strax därpå var vi på platens. lite folk i början men sedan bara ramlade det in, och det var inte länge tills folket där nere såg ut som myror pga antalet människor. pantea och jag snackade med lite vänner. jag sa till folk att jag och virre var syskon, fast han bara sa att jag vill se ut som han, fast tjej version. snackade med min gamla lärarvikare, och såg faktiskt hela 2 hetingar. helt otroligt, känns det som. på slutet dansade vi gärnet till gamla dängor som jolene med dolly parton och massa annat okänt / känt men bra.
som fullast var vi väl när vi väl gick hem och jag fick ligga och lyssna på en massa tjatter från pantea innan vi äntligen kunde somna.

igår på förmiddagen vaknade vi rätt sent, hörde med ida och hängde på henne i bilen till skavsta för att hämta upp emmie som flyttat hem från london efter 5månader. det var trevligt med en liten roadtrip och en massa tjatter och bra musik.

när vi kom tillbaka lagade jag och pantea mat. jag ringde ett samtal till setterberg i oslo, kändes hel lustigt att dem skulle ha fest och jag skulle inte komma..samtalet avslutade ju liksom med.."jaha nathalie när kommer du då"..jag bara "jag tar 43 bussen så jag är hos dig 53 så då syns vi då"...saknar dem något så fruktansvärt.

sedan mötte vi alla fall upp mahira nedanför mig för att gå till trädgårdsföreningen. där var visade det sig vara en alternativ gudstjänst med gospel kör och annat skoj. jag tyckte det var jätte bra och tänkte faktiskt på carro m ölen hur trevligt vi hade haft där. lite smutsiga i en park med lite alternativ musik. men pantea och mahira är inga carro's (no shame in that, alla är vi ju olika) och ville gå så då gick vi till stan. väl inne i stan vart jag väldigt munter för att jag inte fick sitta i min park och njuta av en sommarkväll. efter en jävla massa fram och tillbaka så kom sandra och joina oss och vi gick och satte oss på en bänk och kollade på folk alla fyra. planen var att efteråt kanske dra ner på platens men det bangade vi tillslut för vi var så trötta.

kom hem och la mig och kollade på en hiphop film, eller var inte så mkt hip hop i den men den var helt okej, brown sugar hette den. käkade lite chips och dip för mig själv och njöt innan jag sedan somnade.

nu är jag hos syrran en sväng. sandra har 4 timmars ledighet på jobbet så får se om hon ringer och vill leka dem timmarna. hänga ut i solen och snacka skit kanske.
ikväll har jag i alla fall bestämt att jag ska ut och gå runt ån, så om någon mer är sugen så give me a call.

just det, nytt nummer 070-0146536

asta la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0