nu har jag flytt stan

jaha då var 2008's midsommarhelg snart över.

på midsommars kvällen så blev jag upphämtad efter en underbar matberikad dag ut hos mormor i slaka.

emmie jag pantea mahira och ida åkte första till statioil och handlade på oss lite cigg och annat innan vi cruisade ut till styvert och pierre en bit utanför sturefors.

grabbarna var så söta och hade förberett med filtar för att varndra ner till sjön och sitta där nere och mysa. och det gjorde vi och mysigt var det. efter ett par timmars skratt och annat prat så drog flickorna hem, men inte jag och pantea.
vi fyra som var kvar spenderade yttligare någon timma nere vid sjön innan vi gick upp till friggeboden för och sova. pantea lät oss inte somna i första taget men så fort hon gick ut på toa så hade vi andra somnat så sött.
på morgonen vart det lite prat och frukost innan skjutsen i ida och emmie kom för och hämta mig och pänt.

drog och fylle åt på max och sen blev jag hemkörd.

låg och sov hela dagen i soffan, lagade mat, började fixa med mina kläder, lyssnade på musik och kollade på matchen.....sen ringde telefonen

på tio stod jag ute på gatan och möttes upp av mahira, vi vandrade den lilla biten till ida och emmie med lite seriös snack på vägen. erkände något för mahira som jag inte på lång tid ens vågat erkänna för mig själv..men nu kunde jag inte hålla det inom mig längre.

kom dig och började spela ett jätte roligt spel. jag emmie och mahira mot sara och ida. efter en kvart kom den dumma grannen upp och förstörde det roliga.
pantea kom, jag hällde i mig ett par groggar och sen drog vi ner till stan.

maxim var det ända som var öppet igår så alla var där, blandat folk så det heter duga. bra musik, schyst folk men jag var inte iordninggjord och sen var jag inte så pepp så det var mest sitta och kolla på folk.

vi tre vart det hamburgare och hemgång med pantea.

nu sitter jag hos min moster ute på landet med mina kusiner. min mosters bästa kompis har precis varit här och visat upp sin nyfödda ( igår föddes hon) lilla tjeja. hon var så liten och så fin. någon gång i framtiden ska man med ha en sån, men än så länge vill jag bara ha dem på lån lite då och då.


nu ska jag spendera natten här på landet, imorgon ska jag sova hos mormor och på tisdag ska vi på begravning i arboga.

på onsdag är det världens fest hos pantea ( sjukt sugen, hehe ) och på torsdag ska jag vara hundvakt.


längtar till att få åka och arbeta i västerås 1-6 juli och sen 7-10 juli är jag ensam hemma så då kanske pänt ska flytta in ett par dagar, och det lär bli en förfest med.


hoppas kanske på jobb på visfestivalen 10-12 juli med eller när det är i år.


nu ska jag gå och leka med barnen innan dem tjatar ihjäl mig...


usch vad jobbigt det är nu när jag erkänt för mig själv, hur ska jag lösa detta på smidigast sätt? kommer behöva all hjälp jag kan få.


klem klem


Kommentarer
Postat av: Mirra

heheh bästa laget, vi vann ju!! måste spela det där spelet igen, haha. "det är en fågel"... "BLÅ?!" ;D

du vet det där s e r i ö s a.. vi löser dt på nåt sätt ;)



ooow, en hemliiiis... (mellan dig å mej å allllla som läser din blogg....) du vet han killen du spanat in... han kommer på festen ;) blev du glad nu?



puss & kram

2008-06-22 @ 23:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0