nu blogg då!

har man blivit flyttad till en ny blogg, nice nice!

jaha, vad har jag gjort dem senaste dagarna då?

i torsdags gjorde jag ingenting på kvällen, bara slappade med tv program..skönt!

igår var jag ute o gick på morgonen, gick hem och kollade på bring it on, gjorde mig iordning och sen skulle vi hela släkten mötas vid gammos minneslund.

ett år sedan hennes bortgång. efter det åkte vi hem till käramoster för och firas jesper som fyller 10 år idag. blev pool badande och massa god mat. på slutet var det bara jag marlena o sandra kvar. moster bjöd på alkohol så jag lyckades få i mig 8 groggar, helt sjukt ju. men tiden gick fort tydligen...

kom hem, bytte om och sen ut igen. mötte lisa, gick till 55an. där joinade sen ida,emmie,nina och pantéa.

drog till platens när klockan var skapligt. snackade en massa vuxensnack. höll mig från alkoholen, då jag redan innan inte känt ett skit av allt jag fått i mig så struntade i att skada kroppen mera. ch och cj dök upp så blev lite snack med dem.
hälsade på lite roligt folk och sen var det pizza och sen efter lite fiskprat sedan hemgång

imorse var det upp tidigt. varit ute hos mormor hela dagen och slappat,solat och gjort lite annat lungt. ska få skjuts hem nu.

har ikväll bestämt mig för att umgås för familjen och se på FOTBOLL..jag är ju helt galen när det kommer till fotboll i em, vm och os. jag förvandlas till största fanet och proffset så nu blir det hem och se schweiz-tjeckien och sedan turkiet-portugal.

ska dricka lite hemma och sen blir det väl ute och möta upp olika folk i pantea,mahira,sandra och denise med mera.

asta la vista. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0