natt, förälskade sig i jesus kopian, say what??

hehe efter jobbet igår så blev det att hänga hos syrran.

vid kvart över nio sprang jag hem, gjorde mig iordning på 20 och sedan kom päntihoe med skjutsen bort till emmie och ida. där fanns även idas bror johannes och maria som var hemma från oslo och hälsade på.

pga klagomål från grannarna vid ett tidigare tillfälle så var vi tvugna och vara knäpptysta, nog den lugnaste förfesten jag varit på i mitt liv. men alkoholen flödade i alla fall.
som vi redan hade förutspått så skrek vi ganska mycket när vi väl kom ut sen.

hyffsat mycket folk på platens, kanske lite väl många studenter. pantea kärade ner sig i min vän, eller vad man ska kalla han. han och jag disskuterade hur han hade förändrats under åren, han är inte densamma som den jag spelade killerboll utanför gården med för 10 år sedan, men alla förändras vi ju på våra egna sätt.

blev endel shottande, och ett par cigaretter med en massa spanjorer som bad mig säga något på spanska in i en kamera, undra vart dem ska lägga upp det??

när klockan närmade sig stängning så drog vi och käkade, men hann snabbt tillbaka för och se alla när det stängde.

jag och pantea stötte på två snubbar som var allmänt trevliga och jag började prata med en av dem, samuel som han hette. en riktigt skönt snubbe som var min partner in crime när det kom till och ragga cigaretter. han drog ner jackan och visade lite bröst och faktiskt nog så funkade det. vi snackade så mycket så redan då hade en timme svept förbi.

pantea var inte lika intresserad av hans vän så hon ringde bobby ljunggren och bad han komma och hämta oss (henne) jag trivdes ju verkligen.

när jag skulle gå så vart det lite sorligt för jag skulle med bobby och pänt..eller jag hade ju chansen och gå andra hållet men nej, är det menat så ses vi igen, så jag gjorde som jag alltid gör en snabbt avsked och sen kollar man inte tillbaka.

detta är panteas förklaring i hennes blogg:
Efter Platens stod jag och Natt utanför kebabgatan och hängde med X antal pöjkar.
Natt blev typ kär i jesus-kopian.
Trevligt vare första timmen, sen var det en snubbe dom blen ganska så jäkla jobbig.
Så Boburger kom till undsättning, tack för fan!
Jag o Natt hängde iaf med honom hem och satt där ett paaaar timmar :)

ja som hon skrev så gick vi hem till honom och satt där och snackade en väldans massa struntprat till pantea och jag vandrade hem vid halv sju.

vaknade av att pantea klev upp och skulle till kyrkan för och se patricia och pedram, en annan låg kvar iaf ett par timmar till.

huvudet är ganska tungt nu känner, lite svårt att se dataskärmen.

blir nog och leka med annie och emma idag.

men nu ska jag vila en sväng, tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Pantéa

SJUK ÄR JAG

2008-06-13 @ 16:41:36
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0