jag har svikit mitt enda löfte

nu sitter jag här ute i det så kallade sommar vädret och funderar på hur sjukt besviken jag är på mig själv.

när jag åkte hem från olso så var mitt enda löfte, att inte gå tillbaka till mina gamla alkohol och ute vanor.

till en början skötte jag mig helt ok, men nu är det för jävligt igen. jag pissar konstant, jag har gått upp i vikt, jag har oregelbundna mattider, jag äter sjukt mycket ute mat i jämförelse med när jag bodde i oslo, jag sover ibland för mycket och ibland för lite och inte alls på rätt tider.

onsdag: förfest, utgång
torsdag: slappiskväll m annie och sedan ågatan utanför en och en halv timme
fredag: lite fördricka och utgång
lördag: nykter utgång

det spelar ingen roll hur mycket eller lite jag druckit utan själva principen att jag spendera 75% av mina dagar på en och samma gata men exakt samma folk. oavsett hur mycket jag än vill bort från det så lyckas jag inte. det finns l i k s o m inte så mycket annat att göra i denna stad, och mitt intresse för att dansa, ha kul, bli lite fuller, bara kolla på folk osv är för stort.

igår var jag som sagt ute nykter, jag och mahira dansade lite innan vi sedan hamnade utanför i ett x antal timmar. vi stod med skvallerbyttan och dem andra pojkarna, drog med dem och käkade och sen skjusade vi hem dem.

fick mig en funderar igår. men ska försöka och inte fundera alls, för när jag väl börjar så slutar det med att jag blir helt störd i huvudet av alla tankar.

idag ska jag sova hos mormor, imorgon ska jag vara med mormor och moster och på tisdag om jag inte ska till västerås då på kvällen så ska jag och mormor ta en dagstripp till stockholm.

på tisdagkväll eller onsdag morgon åker jag till västerås för att jobba till söndag, ska bli så himla skönt och komma ifrån a l l a ett tag och bara vara för mig själv och alla nya människor jag ska umgås med.

ska se nästa vecka, annars blir det läkarbesök, men jag hoppas jag slipper det..för då kan ja få skäll av farbror doktorn!

asta la vista, klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0