ge mig ngt och göra....

igår på kvällen så drog jag först hem till mammi och käkade mat

sedan gick jag och sandra för och möta upp annie utanför hennes jobb. emma och matilda kom förbi så vi snackade en stund med emma och hennes 5 månaders resa som hon häromdagen kom hem från.

annie jag och sandra drog ner till beachen vid hotellet där även emelie och denise joinade oss sen. sara kom förbi med hennes polare så dem satte sig filten brevid. så jävla roligt vi hade, försökte äta kex sexigt vilket gick helt åt helvete.

sandra och jag hade nämligen spanat in en snygging som satt vi oss, undra bara hur gammal han är??

nästan löpte hem strax efter tio då jag höll på och kissa på mig, hade hållt mig så många timmar då

kom hem och fick ett samtal av pänt om jag ville gå runt ån halv elva på kvällen...hehe inte konstigt mitt svar blev NEJ! :=)

vaknade imorse vid åtta och mötte för andra dagen upp mamma vid bron och gick några kilometer runt ån, sen hem för en underbar frukost innan jag även idag somnade efter.

måste ha ett jobb så jag inte somnar där utan jobbar istället

vaknade iaf upp, åt lunch, kollade lite på tv, duschade, gjorde mig iordning och nu sitter jag och väntar på att pänt och emmie ska ringa. vi är tydligen några som ska ner till beachen och hänga.

mitt favvis ställe nuförtiden känner jag. kanske borde slå upp ett tält där och sen bosätta mig där nere...det vore väl något!

vart faktiskt lite avvis, jag vill me jag vill me....

ps. nanna tack för ditt underbara samtal ända från staterna igår. det värmde verkligen. känner att det är något som saknas i mitt liv och det är du. snälla kom hem snart, vet att jag inte får säga så till dig för det gör det mycket jobbigare men jag kan inte hålla inne mina känslor..haha = -). älskar dig med tjejen!
örtompta, cigg, altan, berg, bada, midddag i nkpg sen en kväll och massa annat önskar jag att jag hade här i sommar.

nu ska jag hitta på ngt tills dem ringer

asta la vista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0