fotbollsfest

måste blogga av mig efter denna lång match mellan dem två underbara lagen spanien och italien.

innan sa jag att det spelade ingen roll men min kärlek för italien tog över sen och det slutade otursvis inte som jag ville.

måste berömma spelare som casillia, sergio ramos, buffon, del piero ( min favvo som kom in allt för sent ) , torres som idag kändes blek, david villa, luca toni och många många mera. vilka världsspelare det varit på plan idag och det visade sig ju också i att det blev straffar till slut. inte ett rättvist sätt och avsluta en match anser jag men vad gör man, man kan ju inte spela i all oändlighet.

japp pantea, natt har gått och blivit förälskad.

hehe tack mahira för att du tänker på mig och fixar mina span på våra fester, men pantea..är jag inte otrogen i själen då, eller vad var det vi sa igår??

nej nu somnar min kusiner i soffan dem sötnosarna som hållt mig sällskap, en cigg och sen sova.

puss och hej allesammen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0