förbereder mig på det värsta

en ganska trevlig dag har jag haft hitills.

hade en dramatisk natt hos min moster. jag och lisa vart väckte vid ett av att åskan och blixten var precis ovanför huset och alla fick gå ner på nedervåningen och ligga med tända ljus.
någon timma senare var det över och strömmen tillbaka och då flyttade vi upp igen.

vaknade vid tio och kollade på hanna montana med barnen innan vi åt en underbar ihop slagen frukost / lunch.

slappade lite, gjorde oss iordning och sen åkte jag och pernilla ensamna till ikano huset. gick runt några timmar, sen rusta och avslutningsvis maxi. ganska trevlig och umgås lite ensam med moster, inte ofta nu efter tre barn.

vart avlämnad hos mormor, där jag precis fått den mat jag velat. smörgårstårta ,med melon till dessert. love it!

nu ska mormor stryka mina kläder för morgondagen, är så dålig på att stryka skjortor. ska på  ingas begravning imorgon, kommer bli tufft. först en tidig morgon för vi ska ta oss till arboga och sen också att se alla henne kära barn, barnbarn och barn barnsbarn. som tur är kommer vi förenade som en släkt, en så bra släkt som vi är och så mycket kärlek vi har för varandra.

måste bara berätta om mitt stora problem. jag har efter kommit hem från oslo och "haft" tre egna barn i 10 månader, speciellt sofie som jag hade nästintill varje dag. jag är helt barntokig. idag på ikea har jag bara kollat på alla små bebisar överallt, bara vill springa och ta dem och ha dem för mig själv. dem är ju så söta. imorgon har jag turen att få leka med en 1½ åring och en 3 månaders bebis, OH!

men gud först att jag är redo för honom, eller ja själva principen och sen att jag är super barnsugen är inte likt mig. vad har hänt, är det mina hormoner som det är fel på??? hehe kanske inte ska öppna min mun om barn framför nästan kille jag pratar med. dem kommer ju tro att jag vill hem och fixa det nu, men så är det inte jag ska skaffa mig en karriär först och sen ska jag skaffa mig en såndär mini nathalie. men nu vill ja ha dem i min närhet på LÅN, men måste finna mig några bebisar och låna först!

nu ska jag umgås med mormor och lasse.'

ps. lyssna på denna tjejs version av what goes around med justin. hennes story är helt amazing, vart upptäckt på youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=69Grnh7Qin8

och sen får jag inte glömma min favorit, mini justin. här kan jag garanterar er en framtida american idol vinnare...

http://www.youtube.com/watch?v=Zv4ftT043S0&NR=1

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0