em festen är över

spanien vann, casillias, torres, sergio ramos, david silva, xavi och david villa med laget tog hem hela em mästerskapet- 08.

dem är verkligen förtjänat av detta och tyskland spelade ingen bra fotboll, samtidigt som matchen var underbart underhållande och världsklass.

mahira, att du orkar höra mitt tjat. du ska ha enorm credit för det. men nu får du semester från mig i en vecka. andas ut nu, hehe!

jag satte hårt mot hårt, jag orkar inte spela några spel. jag är ärlig och det är så det ska vara i den åldern vi nått nu, inget fjanteri. det har jag varken tid eller ork med.

planer gjorda på senaste tiden:
sthlm på tisdag om jag ej ska jobba då
onsdag-söndag 2-6 juli västerås och jobba
måndag-torsdag 7-10 juli ensam hemma
v 28/29 hundvakt typ söndag-onsdag
v 31 bila upp till dalarna, stuga i sälen, åka runt i dalarna, ner till varberg, bo husvagn med släkten, ullared och gränna på hemvägen
augusti, oslo
semtember, utlandsresa förhoppningsvis

denna sommar kan bli riktigt bra, ge mig sol och lite kärlek.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0