det var denna kväll

fått reda på att jag ska kanske jobba på lördagen, men att jag iaf ska jobba på söndag och jag börjar 6 på morgonen i mjölby. skönt med jobb iaf.

synd att det kanske inte blir något på lördag för annie. jag måste ju vara nykter så jag kan gå hem skapligt och många andra som inte kan, men som vi sa nyss 21 är bara en siffra.

ikväll har jag suttit nere vid beachen (suprise suprise) med pänt o mahira. dem jävlarna klagade på hunger hela tiden. vid skaplig tid gick vi hem och nu har jag varit hos syrran en stund.

mamma bjöd mig på nya glassen på mc med kladdkaka i botten, vaniljglass och chokladsås..ORGASM säger jag bara :=)

pratar med maria nu, usch jag saknar dig med tjejen. vi hade det ju så bra. men jag ska till tempest snart jag lovar jag ska kämpa massor nu.

promenad imorgonbitti då, sen ska jag fan ringa sandra o höra om berg jag vill verkligen dit och mahira sa nyss att hon inte kunde imorgon. eller kanske kan hitta ngn o hänga trädgårn..hmm ett problem jag tar imorgon.

nattinatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0