brännboll

igår efter jag dragit hem från syrran så joinade jag mamma och sara till min gamla 4-9an skola och spelade brännboll m saras förskoleklass och föräldrarna.
jag tog någon en hands lyra och lite annat så jag var uppskattad. ganska skoj och få springa av sig lite faktiskt.

efter det mötte jag annie och köpte mig en glass. vi satte oss vid domkyrkoparken en svöng innan vi flyttade ner till en bänk på torget.
där hälsade vi på lite folk och sen bara snackade en massa allmän skitsnack,s om vanligt.

kom hem och kollade på tv en sväng innan jag sedan somnade

nu har jag gjort mina morgonrutiner som alla andra dagar denna vecka o nu ska jag sola en lite sväng

får se vad som sker ikväll, annie ska ju firas lite o hon skulle ringa om dem skulle ut. ska höra mig för lite, är ju egentligen lite anti uteliv nu men får se ....

asta la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0