fest hela veckan

jaha då satt man här igen då.

förra veckan var en hemsk partyvecka.

tisdag.
fika m annie o sandra och sen blev jag och sandra jätte fulla och hamnade på efterfest till fyra på morgonen hemma hos mig. somnade på golvet och vaknade upp och mådde skit. ranglade ner på mc på morgonen fortfarande packad, pinsamt. men alltid lika roligt med sandra

onsdag.
utgång m kushtrim, sara, mahira och jonna. ganska roligt faktiskt till en början. sen fick jag en dålig nyhet av en massa gamla schoolmates, RIP ROBERT!. umgick mest med old bodies och sen stod jag vakt när mahira snackade med en snubbe på slutet, hehe!

torsdag.
en cider blev till flera på platå m mahira, stina och malin joinade. jag träffade på två arbetskamrater som bjöd en hel del så jag blev skapligt runt under fötterna och ranglade hem vid halv fyra

fredag.
middag på hamlet först med pantea, mahira, sara, stina och elin. sedan gick vi på bio och kollade på mamma mia, som var riktigt bra. efter det vart det en öl på platå för att sedan springa ner på platens. jag gick hem skapligt eftersom jag skulle upp och jobba på lördagen

lördag.
jobba 7.30-17 på mantorp park och kolla på alla snygga bilarna som var där och körde på banan
på kvällen kom pantea hem till mig så tog vi oss lite  dricka under tiden vi satt och samtalade
sen gick hela kvällen åt helvete, vi hade så otur vi två verkligen.
slutade med sen hemgång och sen satte vi oss och bara suckade på min balkong med en cigg i handen.

jag förstår inte vad som händer oss allihoppa. vi är så underbara på både utsidan och insidan och vi har så mycket att ge men vi lyckas aldrig hitta rätt, vi går på nit efter nit. men men tjejer den som väntar på det bästa väntar aldrig för länge. vi ska vara glada att vi verkligen har varandra, för det har vi!

så här skrev pantea till mig i ett mejl på ansiktsboken dagen efter balkongnatten.
Jag må vara besvärlig och falsk när jag försöker visa en sida av mig som egentligen inte alls vill existera, men jag måste säga att jag beundrar dig och förundras över att du vågar pusha mig till min gräns. Det går så långt att jag tillslut brister. Det kanske är precis det jag behöver. Men jag; tuffa hårdhudade Pantéa har (som ni alla märkt) lite svårt för att visa det. Även om vi har våra dispyter och gräl hit och dit ska du veta att den rollen du tar på dig är betydelsefull och mäktig för mig. Jag är hemma och välbehållen nu iaf :) god natt och lycka till på jobbet hjärtat! Förlåt om jag är besvärlig.

söndag.
jobba 7.30-17 på mantorp park. kassan är rolig ibland alltså och att jobba med gubbarna pelle och over är verkligen roligt. byta miljö liksom!
ska jobba nästa helg m fick jag reda på idag, får se om jag ska jobba i vagn eller tält.

denna veckan, måndag.
hundvakt, shoppa och sen en glass från bosses m pantea i domkyrkoparken

tisdag.
hemma hela dagen, pantea kom hem till mig och sen kollade vi på mia&klara i fyra timmar och bara låg och ass garavade så bra det var

"jag har lite kli där nere i paradiset och sen jag måste få mig lite input", så jävla klockrent.
efter det låg vi och snackade ett x antal timmar innan vi sen somnade så sött tillsammans i min säng.

onsdag.
umgås m mammi och familjen. gjorde mig iordning och gick och mötte mahira och kushtrim i trädgårn för att dricka lite där. mötte upp emma och lisa på 55an och raggade med dem till platens. dansade lite, hälsade lite, snackade lite skit och sen gick vi för och få oss lite mat och sedan en tidig hemgång.

får se vad som sker resterande del av veckan. på lördag är ju uggla och hellström i berg för att spela lite musik för linkan folket, kan bli mysigt.

hade!! (oslo, snart kommer jag igen)

Kommentarer
Postat av: Pantéa

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAH fy fasen vad kuuuuul!!! Nu fick jag mig ett gott skratt såhär på kvällskvisten :D

KLI KLI KLI och IIIINPUUUUT!

Det måste vi göra om snart! ska memorera allt roligt dom säger ;P



hoppas ni får det riktigt trevligt ikväll mina alkisar!!!

en annan ska tänka på refrängen och bege sig till den stoooooora tomma sängen i sin ensamhet.

nae nallen fösrståss.



Puss!

2008-07-17 @ 20:32:33
URL: http://panteas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0