sommarhetta!

nu har man jobbat en hel helg men underbart fint väder, sjukt tufft och varmt men jävligt roligt samtidigt. träffat gryma nya medarbetare, en väldigt intressant manlig faktiskt som ska utforskas mer i.

igår shoppade jag lite plagg på rean till hösten, lite roliga naglack och söta accesoarer. käkade lunch på mingan med mamma och bara njöt.

stötte på alexander på stan så följde med han som sällskap när han skulle käka. vi hamnade därefter på 55an för ett par cider i den outhärdliga sommarvärmen. men trevligt var det. kom förbi en väldigt attraktiv man med gul bil som med ska uttforskas mera i.

gick hem och hade en allmänt pissig eftermiddag men det orkar jag inte gå in mera på.

hamnade tillslut på magnolia i baren med annie där vi trivdes rätt bra.

idag har jag varit i vadstena, på stubbegården för kakbuffe, förbi mantorp park en snabbis, handlat och nu har jag nyss ätit goda räkor med gott tilltugg, kan det bli bättre en sådan här dag??

nej nu ska annat trevligt göras, här får ni lite bra musik tips!

R.I.O - Shine on
David Guetta - Tomorrow Can Wait
Eric Prydz - Pjanoo 
Star Pilots - In The Heat Of The Night
Ian Carey - Keep On Rising
Yves Larock - By Your Side
David Guetta - Delirious
Kardinal Offishall feat. Akon - Dangerous
BWO - Barcelona
Katy Perry - I kissed a girl (and i liked it)

ps.
fan vad jag saknar er oslo brudar, är så tomt utan er!

asta la vista!


Kommentarer
Postat av: Päänt

vart fan eru?! har ringt!

2008-08-01 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0