så trött på hela skiten

nu är jag hemma igen, sara du som efterfrågade mig.

jobbet gick bra, många timmar, lite sömn, några öl, lite kärlek, mycket sex snack, många raggare, många hamburgare, dåligt med mat, många cigaretter, mycket tungt och nu är jag helt död.

sov 14 timmar inatt och idag var jag så sliten så händerna bara skakade och jag kände mig som en vandrande zombie.

träffade mammi idag, trevligt var länge sedan kändes det som nu.

på kvällen vart det fika på steves med mahira, mysigt och bara sitta och snacka lite skit.

imorgon blir det något mysigt på kvällen med sandra och anna, äntligen på tiden för att vi tre ska ses.

på onsdag är det äntligen utgång, är så sjukt sugen redan idag på måndagsklubben men det är för långt bort för att åka till i detta taskiga väder (dock så vet jag ju endel roliga som ska dit som man hade velat träffa men det kommer förhoppningvis flera chanser till det)

är så besviken på dig dit pucko. förstår du inte mig eller, du verkar ju inte fatta eller så vill du bara inte fatta. ibland är du så underbar och ibland är du det verkligen inte. förstår mig verkligen inte på dig längre och vad du vill eller inte vill. oh är så trött på skiten, varför kan inte saker och ting vara enklare än detta.

aja nu lägger vi det åt sidan för tillfället.

asta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0