han är skit ful!

nej usch vad jag ljuger, han är göör snygg.

jag skulle inte kollat runt och hittat så här många bilder på han, nu kommer jag ju inte kunna sluta kolla på dem.

verkar ju ända gått på ännu en nit, min vanliga otur...så meningen är ju att minna, glömma och move on.

men pantea, lova mig att inte en gång till säga till mig att han ser bra, säg att han är ful och dum...det vill jag höra!

håller på och ladda ner saw 3, är as sugen efter i fredags. efter den blir det 4an med, can't wait!

skulle gått promenix m panter men vi bangade ihop så bestämde att vi gört imorgon istället, behövs verkligen.

"hehe, han har en fladdermus på sin bröstkorg'"

klem klem

ps. lyssna på min nuvarande favorit sånt.
DaCav5 - Tetris

Kommentarer
Postat av: Pantéa

ikväll gör vi det! hahaha... sexigt.

Ne men jag är hos morfar nu.. åkte hit efter jobbet, ska äta. är hemma om n¨gra timmar ringer då!!!

fladdermusen var där idag... ögongodis när man jobbar!!!! mums.



over and out

2008-07-21 @ 15:21:28
URL: http://panteas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadååååå??!! varför får inte jag följa med på promenix? va elakt! hepp.... ;P

får ta ett snack med min make... ;P

2008-07-21 @ 18:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0