en sån trevlig kväll

oh vilken underbar eftermiddag / kväll jag har haft

efter kommit hem så tog jag och moster oss varsin god cider.
sen blev det matlagning som resluterade in den mest goda egengjorda fisksåsen till den grillade laxen vi sedan åt.

till efterrätt vart det ett par groggar framför sommarkrysset samtidigt spelandes yatzy

drickandet upphörde och jag lisa felicia och jesper satte oss ute och spelade spansk skitgubbe, tecknet och bluffstopp. riktigt mysigt och sitte ute med, så här på landet och andas in lite frisk luft

nu har vi flyttat in och jag har bagngat på mera kortspel, snart blir det sovning.

snokade runt lite på ansiktsboken och upptäckte ett par bilder på han, pantea nu behöver du inte undra mera du kan få se han på bild nu.

aja är sjukt nöjd över min helg.

i veckan ska jag ta det sjukt lungt. ska ändå jobba fre-lör-sön med på mantorp park.

cj och jag är dock sjukt sugna på att dra ihop ett gäng till på lördag, men jag jobbar ju på söndag så det är ytterst tveksamt. lördagar är ju även överskattade...

gbg snart då, verkar vara helt inplanerat nu. nice nice!!!

nej god natt mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0