b day

oh vilken dag det har varit.

gick upp skapligt och tog tåget med mormor till norrköping.

det första vi gjorde var att gå till en jätte mysigt fik och äta äggmacka m citronmajonäs dricka kaffe och äta äpplekaka.
efter det blev det lite affärer fram och tillbaka, till banken och kassera ut en lite summan jag fått från norge och sen var det dags för lunch.
en taco tallrik var det och till efterätt vart det chocolate dream på mcdonals.
när det gick mot eftermiddag så var vi lite trötta i benen så då satte vi oss på o'lerys och tog varsin cider på afterworken där.

lasse kom och hämtade oss, hem till mig för en snabb packning och sedan till sjukhuset.

hälsa på lillsyrran som fortfarande är inlagd, ungjävlen äter ju aldrig. stackars unge och lilla mamma som spendera varenda minut i det där lilla rummet.

åkte till moster med mormor o lasse för att gå lite korv och fetaostsallad och lite allsång på skansen

nu är vi hos mormor, jag har packat allt inför morgondagens resa till västerås

jaha, vi syns nästa vecka då brudar och annie då lovar jag dig en mingan dag

ps. komwux är klippt och klart, nice nice!

fick mejl från barry idag, alltid lika trevligt att höra från han. han var lite nyfiken om jag träffar någon, hehe verkar alla veta eller?

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0