3 yatzy på 30 minuter

oh vilken underbar dag på landet jag har haft

vid åtta imorse kom min kusin lisa, frukosten serverades nästan direkt. ägg macka med majonäs och gurka, mums!

vi har spelat kort, först inne och sen ute. hunnit se saw 3 och 4 som faktiskt var riktigt bra, speciellt 3an. jag har gjort lunch, lax till mig och kyckling till henne. vi har försökt och badat i poolen men det var för kallt. vi har lyssnat på musik och sen filat och fixat våra naglar.

när mormor och lasse kom hem så åt vi lite korv, eller inte lisa som inte vill ha efter sett saw 3, hehe lilla tjejen kanske drömmer mardrömmar inatt....hoppas inte!

blev två yatzy spel med mormor och lisa. fick först en yatzy. två femmor, en femma och sen på sista slaget..två femmor...YATZY skrek jag samtidigt som jag såg mormor och lisa's hakar glida ner av förvåning. första slaget på andra spelomgången, nathalie YATZY igen!! och sen på samma spelomgång YATZY igen men då fick jag ta fyrtal istället.
inte ofta man har sån tur i spel, kanske skulle spelat på lotto idag.

satt lite vid datorn och hängde och sen kom pantea förbi en timma och snackade lite skit på altanen innan hon nyss drog hem till sig.

imorgon blir det hemgång, kanske skulle träffa mahira och pantea på kvällen...får se är sugen på att umgås med mammi lite med efter det hemska hon fick reda på idag. en av hennes barndomsvänner druknade i lördags. hade man inte trott efter hon överlevt hjärntumör ett par gånger. rip pia!

på onsdag blir det en myskväll med sandra och annie hemma hos annie, mösigt!

torsdag blir det nog med lungt, sen jobbar jag hela fre-lör-sön

kanske måndagsklubben på måndag, någon som joinar???

bojkottar för tillfället ågatan, har jag tur så håller det i sig ett par veckor framöver eftersom jag har endel inplanerat nu. jobb-varberg-gbg-sthlm, skönt! har ju en hel jävla höst i denna stad.

nej nu ska jag sova, klem klem

ps. fick mail av barry idag där han skrev att han funderade på en weekend till sverige, förstå vad roligt om han kom. hoppas kan man ju alltid göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0