spontanitet!

saknar det så mycket.

inte lik mig och vara såhär tråkig. idag slutade jag klockan tolv när tine kom och hämtade maria och sofie i biblioteket.

jag, carro, matilda och den nya tjejen daisy gick till mamma mia och åt pastasallad.
köpten buskort och sen handlade lite mat innan sedan carro lämnade av mig hemma

satte på prison break, som jag personligen tycker börjar tappat sitt fokus och spåra totalt. efter det var det grey's som jag inte hunnit se förrän nu. ett riktigt bra avsnitt som mestadels handlade om hopp, vilket är precis det jag saknar mest nu.

satte på ugly betty efter det men hade lite ont i huvudet så stängde av och vilade fram tills nu, nu bara ligger jag här och har skit tråkigt.

hade jag vart spontan hade jag sutitt på en fik inne i oslo nu med någon rolig, hade jag vart spontan imorgon så hade jag suttit på den skottska puben och blivit lull och hade jag vart spontan hade jag gått ut både fredag och lördag denna vecka.

men istället ligger jag här, känner mig både tråkig och snål. it's not me!

tycker jag ger så mycke, mer får jag lika mycket tillbaka.

finns mycket jag har här som jag inte har hemma men det finns också mycket jag hade hemma som jag inte har här.

återstående vecka:
onsdag : 10.30-14
torsdag: 15-22 (laga middag)
fredag : fri
lördag & söndag : fri

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0