speeding cars

nu börjar dom rosa molnen och bli grå

alltid kul och lära känna nya människor i början, ,men efter ett tag man ser fler och fler sidor så är inte allt en dans på rosor längre. känner att det är mycket som gnager mig nu, små saker men som ändå gör situationen jobbigare.

idag är en dag jag skulle vela snacka skit med mahira i soffan hos mamma, med nanna en sommarkväll på hennes terass sittandes och röka, en mysig filmkväll / musikkväll med pantéa och sara i min gamla lägenhet

ska se om jag snart som möjligt kan boka min hembiljett 21/3-1/4 om jag får ledigt så många dagar. då kommer brudarna hem. jätte kul att ni ringde mig idag faktiskt, är så glad för att ni har det så bra. men börjar bli orolig om ni kommer tycka om det mer än att vara med oss? pänt har planer på oslo, tycker jag låter fantastiskt!

middagen vart inställd idag, tine kände att hon hade inte tid för hon hade inte hunnit packa och allt. en vecka utan henne kommer kännas tomt.

har kollat på no reservations istället, förutsägbar med bra som alltid med dem filmerna!

carro kommer nog över och ska se en eller två filmer med mig.....

middagen för lördagen börjar bli full!

Dagens låt:
Imogen Heap- Speeding Cars

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0