sandra och nathalie

idag har det vart ganska slappt o skönt. orkar inte gå in på detaljer.

åkte till pratikträffen. var massor med tjejor där idag. vi lekte lekar, och jag o sandra i samma lag är illa. fy fan när hon och jag tillsammans skulle blåsa en ballong runt ett helt bord o tillbaka. jag bara slängde mig o krålade under bordet o blåste lungorna ur mig. vi bara skrek och skrek. hehe satt och skön snackade vid busshållsplassen och sen på bussen hem. hon är härlig den bruden!

på fredag verkar det bli en pub kväll med lite au pair tjejer inne i oslo och sen lördag, fest!

är enormt party nu.

imorgon träffa carro och vinhandla, sen 15-22 (jobb) och sen börjar min helg, UNDERBART!

hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0